21 Қырқ 2022
материалы сош 12

Оқушылардың ғылыми қоғамы

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

2021– 2022  ОҚУ ЖЫЛЫ

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:

1.Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;

  1. Жан-жақты ақпараттандыру;
  2. Коммуникативті бейімдеу;
  3. Білімнің бағасын арттыру,
  4. Пәндер бойынша білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін деткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,
  5. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру
  6. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету.

      Жұмыстың түрі

  Мерзімі

Жауаптылар

1

Дарынды оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру, бекіту

 қыркүйек

 ДӘІЖО

Сагатова Г.М.         

2

Сынып жетекшілер және педагог - психологімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.

қыркүйек

Сагатова Г.М.

Пән мұғалімдері,

психологтар      

3

Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау

  қыркүйек

ДӘІЖО                    Сагатова Г.М.

Пән мұғалімдері,

психологтар      

4

«Мұқағали Мақатаев оқулары» қалалық конкурсына дайындау,қатысу

қыркүйек

ӘБ жетекшісі                             Булатбаева А.А.                              Пән мұғалімдері

5

«Әбіш  оқулары» қалалық конкурсына дайындау,қатысу

қыркүйек

ӘБ жетекшісі                     Булатбаева А.А.                      Пән мұғалімдері

6

Дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша сабақтар өткізу

Жеке кесте бойынша

Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

7

Жаратылыстану пәндерінен юниор олимпиадасына дайындау,қатыстыру

  Жеке кесте бойынша

Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

8

  Жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың Республикалық олимпиадасының мектепішілік кезеңі    

қазан

 Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

9

 Жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың Республикалық олимпиадасының қалалық кезеңіне қатысу

Қараша,желтоқсан

Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

10

«Махамбет оқулары» республикалық конкурсының қалалық конкурсына қатысу

Наурыз

ӘБ жетекшісі                        Булатбаева А.А.                      Пән мұғалімдері

11

 «Абай оқулары» қалалық оқуларына қатысу

 Сәуір

ӘБ жетекшісі                           Булатбаева А.А.                      Пән мұғалімдері

12

 Қалалық, облыстық  ғылыми жоба  сайысына  қатысу

Жоспарға байланысты

  Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

 

13

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (рефераттар, суреттер, ғылыми, шығармашылық жұмыстар)

Жоспарға байланысты

Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

14

Өз бетінше ізденіп оқуды ұйымдастыру, дамыту.

Жоспарға байланысты

Пән мұғалімдері

15

АКТ технологиялар элементтерін пайдалану

Қажеттілігіне қарай Презентациялары

ӘБ жетекшілері,              Пән мұғалімдері,

16

Деңгейлік тапсырмалар дайындау

Қажеттілігіне қарай

Пән мұғалімдері

17

Тест және басқа да тапсырмалар арқылы танымдық қабілеттерін нығайту

Қажеттілігіне қарай

ӘБ жетекшілері,              Пән мұғалімдері,

18

Сабақ сайын озық тапсырмалар беру

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

19

 Қалалық, облыстық  пән олимпиадасына  дайындау, қатысу

   Желтоқсан,қаңтар

Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

20

Пән бойынша білім-білік дағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыру

 Өздік бағалау,

Сабақ сайын

Сагатова Г.М.         

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері.

21

Мектепішілік,қалалық ғылыми жоба сайысын өткізу, қатысу

Наурыз-сәуір

   Пән мұғалімдері,

22

Қашықтық олимпиадаларына қатысу

Жыл бойы

Пән мұғалімдері

23

Интеллектуалдық ойын, сайыстарға қатысу

   Жыл бойы

  Пән мұғалімдері

 

 

Түсінік хат

«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену-табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейді

Дарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын,  тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.

Дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.

Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.

Оқушының танымдық /білім/ іс-эрекетінің басқа оқушылардан озық дамуы

Психологиялық жоғары дамуы

Дені сау ,жан-жақты толық дамуы

Ойлау қабілетінің озық болуы

Айналадағы құбылыстарды  не басқа процесстерді етеңе жақын түсінуі

Туа бітті шығармашылық қабілетті

Дарындылықты анықтау критерийлері

Теориялық материалды толық игеруі

Мартериалды игеруде табандылық көрсетуі/бастап кетпеуі/

Алынған білімді әр сабақ сайын дамыту

Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалану

Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

Өзіне-өзі талап қоя білуі

Тапсылылған жұмысты сапалы орындауы

Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлері

Оқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруі

Тақырып бойынша модель құруға үйрету

Алынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.

Пәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуы

Өзіне – өзі талап қоя білуі

Тапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.